Ydelser

I Ditmer udvikler vi sammen med vores kunder digitale løsninger, der gør administrative arbejdsgange hurtigere, smartere og mere effektive.

Vi varetager typisk hele processen i et softwareprojekt fra den indledende afklaring omkring behov og ønsker til udvikling og den afsluttende implementering. Vi arbejder helst ud fra en agil tilgang, hvor vægten ligger mere på løbende værdiskabelse, dialog og brugerinvolvering snarere end på kravspecifikationer og dokumentation.

Størrelsesmæssigt arbejder vi med alt lige fra små projekter med få udviklingstimer til store projekter, der strækker sig over flere år. Konkret udvikler vi sammen med vores kunder alt lige fra mobilapps og mindre, webbaserede løsninger til komplekse systemer og portalløsninger, der benyttes af mange brugergrupper og integrerer til organisationens administrative systemer. 

Du kan se et udsnit af vores ydelser i et typisk projektforløb her:
 

Læs artikel om vores tilgang til implementering
Læs artikel om vores brug af faciliteringsmetoden Design Studio

ditmer cases

Relaterede downloads

DitmerFlex EKSTERN

DitmerFlex INTERN

LetDialog

EduAdm

Puljestyring

Agenda Management