Slip for manuelle HR opgaver med 5 digitaliserede arbejdsgange

DitmerFlex HR pakken gør det enkelt for dig, at komme i gang med at digitalisere arbejdsgange. Oplev enkelheden når rutine arbejdsgange håndteres med digital selvbetjening, og du kan koncentrere dig om andre opgaver.

Sig goddag til:

  • Mere tid til de opgaver som betyder noget
  • Hurtigere arbejdsgange
  • Overblik over dine digitale arbejdsgange

 

Indberetning af kørselsgodtgørsel

Lad dine kollegaer udfylde de nødvendige information via en blanket på din hjemmeside, indstil, hvem som skal godkende, og lad DitmerFlex klare resten.

Syge- og Raskmelding

Med DitmerFlex kan kolleger selv syge og raskmelde sig. Registreringen sker automatisk med mulighed for at en leder kan godkende.

Godtgørelse af indlæg

Dine kolleger kan selv indsende kvitteringer og bonner til godtgørelser. Bogføringen sker automatisk efter at godtgørelsen er blevet godkendt.

Ansættelse af medarbejdere

Ansøgning, CV, billed-id osv. kan indsendes via en blanket og efterfølgende blot godkendes inden det automatisk journaliseres i ESDH.

Fravær ved barsel

Dine kolleger kan selv indberette datoer for fravær i forbindelse med fødsel. Registreringen i ESDH sker automatisk efter en leder har godkendt.

”DitmerFlex er rigtig nemt at bruge og lægger sig godt op af statens lønsystem. Vi har mange eksterne medarbejdere, og det er supersmart, at de kan logge ind med deres NemID. Så har vi allerede de nødvendige informationer om dem, og der er sørget for overholdelse af GDPR,”

Anja Mattich Tygesen

Løn- og Personalekonsulent - VIA University College

 

Prisoversigt:

- 2000 kr/md

- 15.000 i implementering

Prøv DitmerFlex gratis i 30 dage

Vil du prøve de mange funktioner og opsætte de første workflows, inden du beslutter dig for om DitmerFlex er det rigtige for din organisation? Så opret en demokonto og prøv dig frem i 30 dage.

Prøv en demokonto

VIA University digitaliserede løn administrationen

Via University har efter et år med DitmerFlex digitaliseret 18 arbejdsgange, og nu benytter kolleger i huset selvbetjening til at indberette til løn og administration. Væk er de mange papirblanketter og manuel indtastning. Tilgengæld er der skabt mere overskud blandt medarbejderne i afdelingen.

Læs hele casen

Kom i gang på få timer

HR pakken i DitmerFlex er enkel at komme i gang med. Efter oprettelsen hjælper en Ditmer konsulent med at sætte dine digitale arbejdsgange i drift, og træner en superbruger i din organisation til at oprette og velligeholde arbejdsgange. Herefter står vi til rådighed for sparring og support.

 

Vil du høre mere om, hvordan I kommer i gang med DitmerFlex? Så tag kontakt til Mikkel!